19 January 2014

De uitslag: Yankee Candle winactie van Sensational Home!!

De winnaar is bekend!
Ik vond het heel erg leuk om deze winactie te houden en wil daarom Sensational Home erg bedanken dat ik nu iemand heel blij mag maken met 5 heerlijke Yankee Candle wax tarts. Laten we niet te lang door babbelen en gelijk maar de winnaar bekend maken!

De winnares van deze wax tarts is geworden:
Gefeliciteerd Robin Valentine!
Super leuk dat je hebt gewonnen! Ik zal je pakketje begin deze week op de post doen! 
Zou je mij je adresgegevens willen mailen naar: marjoleinkucmer@live.nl

Klik om te vergroten.
Ik heb de winnaar uitgekozen via Random.org.
De eerste rij met namen was de standaard deelname. 
De rijen daaronder waren de (+1) deelnamen plaatsen. 
Je kon in totaal 5 deelname plaatsen krijgen.

Voor iedereen die niet heeft gewonnen; niet getreurd want in februari 
komt er natuurlijk weer een winactie met een speciaal thema <3
Sorry, ik ben ziek :(

Fijne zondag iedereen