10 January 2014

Kruidvat Nagellak Haul/Shoplog & review!! (Deel 3)

NYC 018 Bronze Metal 142 Leather and Mink 014 Magic Earth 003 Disco Inferno 155 Gramercy Glitz 032 Party Time Blue review swatch
De derde lading nagellak
Deze lading heb ik gekocht bij het Kruidvat een tijdje geleden. Ik had toen ergens op gepikt dat er een nagellak stand van NYC zou verdwijnen. Toen nog nooit iets gehad van NYC dus ik wilde toch wel weten wat er dan weg zou gaan. Ik heb uit de bestaande en verwijdende collectie wat gekocht.

NYC 018 Bronze Metal 142 Leather and Mink 014 Magic Earth review swatch
De NYC lakjes
018 Bronze Metal vind ik erg mooi door zijn giftige kleur! helaas zie je dit niet goed op de foto, maar hij is awesome!
142 Leather and Mink vind ik hel erg mooi en diep van kleur. Plus ik had nog geen bruine nagellak in mijn collectie en daar moest zeker wel verandering in komen.
014 Magic Earth is een prachtige kleur, hij doet mij erg denken aan een prachtig kleurtje van Gosh wat ik ooit had maar dat lakje verdampte altijd in de zon. Dus gelukkig dat ik nu weer zo'n kleur heb gevonden. Wel moet ik zeggen dat dit lakje stained op je huid als je per ongeluk uitschiet of tijdens het eraf halen een beetje op je huid komt. Zie de volgende foto.

NYC 003 Disco Inferno 155 Gramercy Glitz 032 Party Time Blue review swatch
De topcoats
Hier heb ik de Maybelline 143 Pearly Pink als base gebruikt
003 Disco Inferno Dit lakje is zooo gaaf,Hij is koud en feestelijk maar toch ook gewoon lekker alledaags! 
155 Gramercy Glitz is mijn nieuwe favorete topcoat! Hij is zo mooi pink, soft, cute, whatever. Iedereen; snel kopen! :)
032 Party Time Blue Is een soort van topcoat en toch weer niet, ik denk met 2 of 3 lakjes dat hij dekkend kan zijn. Ik vind hem heel mooi met de verschillende kleuren glitters.

Samenvatting
De dekkende lakjes leuk, mooi etc. Toch verkies ik liever Catrice, Maybelline, OPI of Essie voor dat soort lakjes. Deze zijn wel gewoon leuk en budget voor als je even snel iets wilt hebben! De topcoats vind ik echt heel cool en zal ik zeker onthouden als ik weer iets nieuws wil. 100% aanrader!

Voor nog meer nagellak reviews & swatches kijk ook eens naar deel 1 en deel 2.
Het zal weer even duren voordat deel 4 komt want ik draag momenteel  Essie: 245 She's Pampered en Natuurlijk blijft dit lakje perfect zitten (tot meer als 10 dagen!) Dus ik vind het zonden om dat er nu weer vanaf te halen om swatches te maken :)

Welk lakje van NYC die ik 
hierboven toon vind jij het mooist?