07 January 2014

Nagellakdag + groot stres moment! ★

Cadeautje van mijn zus essie 77 chinchilly nagellak
Nagellakdag
Essie - 66 Chinchilly
Gisteren ben ik druk in de weer geweest met nagellak! Zo ook kwam ik dit super mooie lakje tegen wat ik van mijn allerliefste zus had gekregen :) Ik kan niet wachten om hier mooie roze nail art steentjes of zo iets dergelijks op te plakken! Super kawaii! Verder vind ik nagels lakken altijd erg ontspannend! Why in need of relaxation?

Groot beugel stres moment!
Al een tijdje heb ik erg veel last van 1 tand (waar mijn spalkje aan vast zit) Ik kreeg hier last van 3 dagen net na dat ik mijn beugel eruit gehaald was en het spalkje geplaatst was. Ik beet en koekje af.. krak! hoorde en voelde ik en ik ging helemaal dood van de pijn! Dus ik toen naar een tandarts met de gedachten ja hij zit los of zo. Nope, het zat allemaal nog vast "je hebt hem gewoon geblesseerd" Dus ik heb amper normaal kunnen eten (niets wat hard is) van eind november tot nu omdat het zo'n zeer deed. Ook bij elke beweging in mijn gebit (aan de andere kant iets afbijten of tanden poetsen hoorde ik die tand piepen en voelde hem kraken. Even serieus dat is toch niet normaal "gewoon geblesseerd" pff! 

Een paar dagen terug werd de pijn eindelijk iets minder tot eergisteren werd het opeens heel erg en later die nacht(zat nog beneden achter mijn pc) merkte ik op eens op dat mijn tand geen rare krakende of piep geluiden maakte. Dus ik in paniek; hoe kan dat. dus ik voelde eraan en opeens verdwijnt mijn nagel achter mijn tand achter het spalkje! CRAP hij zit los, dus toch!!
Nu vraag ik mij af lees jij mijn blogpost altijd helemaal of kijk je naar de eerste foto en scroll gelijk naar beneden om dan daarover iets te zeggen. Iedereen die een reactie achterlaat met daarin dit: "ik ben ook dol op apfelstrudel" maakt dan gelijk kans op een kleinigheidje van mij. Serieus ik heb zo iets nog nooit gegeten en zal hierover ook nooit bloggen, dus vandaar is deze zin perfect om te checken. Nu weer snel dit stres volle verhaal af lezen.

Maar waarom piepte en kraakte mijn tand dan; waarschijnlijk was hij voor de helft los gebroken van de lijm op het begin en het piepen en kraken kwam van het laatste stukje wat vast zat aan mijn tand wat door eten,poetsen, leven langzaam verder los wrikte.
De pijn aan mijn tand is nu ook ver weggetrokken :) Het punt is; ik heb een verleden met mijn tong die eigenwijs kan zijn en tegen mijn tanden kan aan gaan hangen als ik moe bent en dan zou wel eens de hele boel kunnen gaan verschuiven. Bij de tandarts van de vorige keer kon ik pas was vrijdag bij terecht. Alleen mijn tanden zoals ik in  Mijn beugel is foetsie! + mijn verhaal ❤ had beschreven kunnen ze erg snel verschuiven. Dus er zit wel iets meer spoed achter. 
Dus ik ben naar een tandarts bij mij in de buurt gegaan, waar ik ook nog wilde vragen of ze mij erbij wilde nemen als nieuwe cliënt. (omdat mijn super tandarts helaas met pensioen is gegaan) En jawel! Ze hebben nog plek en vandaag eerste controle en/of vandaag of morgen gelijk het spalkje fixen :)

En toen was het tijd om lekker te ontspannen en veel nagels te lakken!
Lekker nagellakken essie maybelline londen catrice nyc etc
Nog lang niet alles
Dit zijn mijn favorieten Glossyboxen, lekker fel roze, ik hoop dat ze dit jaar weer zo fel maken! Perfect om nagellak in te bewaren. De lichte vind ik niet echt matchen ervoor, niet gemisch genoeg xD Veel van de kleurtjes zijn pas voorbij gekomen in hauls etc, sommige moeten nog of sla ik gewoon over (onbelangrijk)

Sinds dat er opeens Essie werd verkocht bij de Big Bazar heb ik mijn liefde voor nagellak gevonden. Zo heb ik dus eergisternacht mega, mega veel leuke diy dingetjes gekocht voor nail art, maar die zijn ook goed te gebruiken voor andere diy dingetjes zoals; frontjes, magneten, sieraden. Ik kan niet wachten om lekker te gaan prutsen :D  Remember ik ben geen beautyblogger eh :P gewoon Marjolein en dol op van alles en dan heel veel :D

Dit keer blogpost met veel tekst, maar het moest eruit. Plus ik ben nog flink veel aan het uitzoeken om straks zelf kaarsen en waxtarts te gaan maken :D Zoveel leuke silicone vormpjes op ebay! :D Dus al research en shoppen neemt veel tijd in beslag, zo ook veel blogfoto's maken! :D

Tara labrador bullenpees spelen lief
Altijd tijd voor mijn Tara
Natuurlijk vraagt mijn aller liefste meisje ook de hele dag door aandacht met haar kerstcadeautje! Volgens aan paar andere mensen (in Tara's wandel route) eten honden bullenpezen binnen no time op, maar volgens mij is Tara dan echt een dametje; ze doet er super langzaam mee en knabbelt heel rustig met haar pootjes over elkaar!

Fijne dinsdag iedereen!