03 January 2014

Prijs van Imladris Creative Studios gewonnen & een extra haul!! :D

Imladris Creative Studios prijs gewonnen elanor armband geweldig!
Zo geweldig!!
Een tijdje terug had ik meegedaan aan een super leuke winactie op de Facebook pagina van Imladris Creative Studios en ik had gewonnen! Op 31 december kreeg ik dit pakketje binnen, nog net in 2013 :)

Wat heb ik gewonnen?
Een "Elanor" handgemaakte geurkaars , ik zal echt heel eerlijk zijn...
Zooooooooooooooooo geweldig lekker!!
Mijn nr.1 aller lekkerste kaars ooit is: een handgemaakte kaars van een myrrhe combi van Ebay. Deze geurkaars mag nu samen met hem op nr 1 staan!
Top kwaliteit en zo realistisch! Ik ben er dol op en ik heb hem nu nog ongebrand bij mijn computer staan en ik pak hem elke keer op om er even aan te ruiken. Ik lijkt wel een verslaafde! :D

Velours armband plum etsy shop Imladris Creative Studios
Velours armband
De armband past perfect en de kleur.... diep donker plum!!
De kleine details erop vind ik heel erg mooi en hij zit ook heel zacht!
(Ik ben altijd erg dol op arm"banden")

Imladris Creative Studios etsy shop haul
Wezen shoppen!
Die avond ben ik gelijk naar haar shop gegaan om rond te kijken, zo veel leuke spulletjes!! Ook omdat het armbandje en de kaars zo helemaal geweldig zijn, was ik erg benieuwd wat ze nog meer had.

Vandaag heb ik het pakketje ontvangen en weer helemaal blij!!
Kante armbandje met roos gouden studs  Imladris Creative Studios
Kante armbandje met roos gouden studs
Hij past helemaal perfect, alweer! ;) En het detail met de studs vind ik erg mooi! deze zal ik ook zeker vaak gaan dragen. Ik had hem speciaal uit gekozen voor mijn outfits van nu( koel kawaii winters) en natuurlijk soft kawaii lente achtig. (Moeilijk uit te leggen!)
Maar helemaal blij mee!!

Imladris Creative Studios Rosie's wedding wax melt Gamila Secret Wild rose face oil
Rosie's wedding wax melt
Jawel, weer helemaal perfect! de geur is fantastisch en ook helemaal "verslaafd" eraan. En de grote kunst van alles is dat met grote toeval dit de exacte geur van het gezichtsproduct: Wild rose face oil van het luxe merk Gamila Secret!! Dus ik ben helemaal blij want in deze blogpost: Truly Yours Gamila Secret Limited Edition box + Mini review schreef ik dit:

Gamila Secret - Wild rose face oil
Gamila Secret - Wild rose face oil
Wooow wat een geur... kunnen ze hier een parfum van maken?!
Zo lekker, zacht en zwijmelend, ik kan het niet beter verwoorden. En weer die wilde rozen geur, ik vind het heerlijk!!
5ml / 79,95 (50ml)

Dus ja ik ben helemaal blij met deze super super lekkere wax melt!
Voelt alsof ik een highend wax meltje hebt ;)

Imladris Creative Studios etsy webshop link
Klik het plaatje om naar de Etsy webshop!
Dit is de geweldige Etsy shop waar je de leuke en heerlijk ruikende spulletjes kan kopen!
De als je de geuren die ik heb ook wilt uit proberen, ze heten Elanor en Rosie's Wedding. Je kan er waxinelichtjes en wax melts van kopen!

charlotte cherry charlie blog link
Klik het plaatje om naar haar blog te gaan!
Dit is Charlotte van Cherry Charlie en ook de eigenaresse van Imladris Creative Studios etsy webshop.Ze is een super gezellige blogger en blogt over van alles; bijna alles rond beauty, super leuke DIYs, dingetjes die te maken hebben met muziek of haar muziek (+ ze is een componiste voor onder andere films en games) en leuke persoonlijke updates!
Haar blog heeft echt wel een vaste plek tussen mijn favorieten, dus ik zou het echt super leuk vinden als jullie eens een kijkje namen op haar blog! :)

Dankzij haar ben ik nu helemaal geïnspireerd om zelf ook kaarsen en wax melts te gaan maken. Ik denk dat ik een nieuwe hobby erbij heb gevonden! Dankjewel Charlotte! :D
(vanavond veel rond gesnuffeld online voor de juiste benodigdheden dus vandaag deze late blogpost!)

Verder wens ik jullie nu allemaal slaap lekker
en tot morgen!