04 January 2014

Yankee Candle winactie van Sensational Home!!

De nieuweste wax tarts!
Zoals je misschien al hebt gezien heeft Sensational Home 5 nieuwe geuren in hun assortiment gedaan. En nu mag ik van die 5 geuren de wax tarts weggeven in deze leuke winactie! Lees snel verder over welke geuren ik het heb en hoe jij al deze 5 heerlijke wax tarts kan winnen!

Zoals jullie weten heb ik 29 december een uitgebreide blogpost geschreven over mijn bestelling bij Sensational Home en daarbij kreeg ik een extra pakketje met deze wax tarts er in om weg te geven aan jullie. Ik had aan hun gevraagd of ik jullie kon verassen met iets leuks; een kortings code of iets dergelijks... dus ik was zelf helemaal hieperdepiep toen ik las dat ik voor jullie een winactie mocht houden! Ik vind het altijd zo leuk om cadeautjes weg te geven!

Wat kan je winnen?
Lovely Kiku
De bloem van geluk. De elegante, verjongende geur van 
chrysant met hints van zoete kers bloesem en warme vanille.

Pink Hibiscus
 Zuiver en mooi. Het “bruisende Licht”, met een citrus boeket 
van delicate tropische hibiscus bloemblaadjes, is altijd uitnodigend.

Champaca Blossom
De ongekende schoonheid en vreugdevolle geest van betoverende 
champaca bloesem komen tot leven in deze boeiende fruitige, bloemige nectar.

Under The Palms
Stel jezelf voor in een hangmat of languit op een oversized strandlaken. Wuivende palmbomen zachtjes boven je, met een ontspannende onderbreking van de zon. De hemel met de mooiste kleur blauw. Deze geur is zo cool, verfrissende schaduw met een weelderige, groene geur van zeegras, palmbladeren, en kokosnoot.

Midnight Oasis
Als een avond wandeling over het zandstrand op een exotisch eiland 
met een middernacht wind vermengt met eiland citrus en warm sandelhout.

Mijn favoriet!
Alle geuren zijn zo ontzettend lekker (jaloers op de winnaar straks, haha)! Ik heb ook een nieuwe favoriet erbij; Champaca Blossom. Mijn andere favoriete geur van Yankee Candle is Camomile Tea, beide geuren zou ik dag in dag uit kunnen branden, forever!

Lees goed!
Wat moet je doen om al deze wax tarts te winnen?

Moet:
 Like Sensational Home op Facebook
 Volg mijn blog op Bloglovin'
 Like dit bericht op Bloglovin'
♥ Laat in een reactie hieronder achter wat je gedaan hebt om te winnen met je social media namen erbij (bijv: Facebook = Marjolein Kucmer, Twitter = @missmkucmer)

Mag:
 Volg Sensational Home op Twitter (+1)
 Volg mij op Twitter (+1)
♡ Like mij op Facebook (+1)
♡ Tweet (+1): 
" Yankee Candle #WINACTIE op marjoleinkucmer.blogspot.nl/ door @MissMKucmer Win de nieuwste geuren van Yankee Candle! @sensationalhome "

De "moet" stappen moet je doen om mee te doen aan 
deze winactie, doe je dit niet dan is je deelname niet geldig.

De winactie duurt t/m 18 januari tot middernacht. Op 19 januari maak ik de winnaar bekent in een uitslag blogpost! Dus zorg dat je mijn blog op tijd checkt anders kies ik op 21 januari een nieuwe winnaar!

Ik wens jullie allemaal heel veel succes
en geniet lekker van je weekend!