02 July 2014

TE KOOP: 7 paar schoen, bijna allemaal GLOED NIEUW!! NL

marktplaats 7 paar schoenen te koop kopen verkopen van haren supra sneakers sleehakken laarzen enkellaarzen zwart paars beige taupe blauw wit goud trendy classic 2
7 paar schoenen!
Sorry but this blogpost is gonna be in Dutch (still curious, try the google translator)
Ik verkoop nu 7 paar schoenen via de Marktplaats. Ik doe hier afstand van omdat ik vorig jaar een flink aantal schoenen heb gekocht in een impuls. Maar eigenlijk draag ik ze nooit. Sommige zijn wel eens op gewandeld maar zeker niet lang! Ze staan nu eigenlijk mooi te zijn in mijn kast en het neemt plek in. Ik verkoop deze schoenen voor een mooi laag prijsje!

Je kunt via deze link direct naar all mijn advertenties
Wilt je direct naar een paar schoenen; click dan op één van de onderstaande namen.








Heb je interesse in één of meerdere paar schoenen;
mail mij dan via mijn blog e-mailadres:
marjoleinkucmer@live.nl