06 December 2013

Steampod pakket van L'Oréal Professionnel gewonnen!

L'Oréal Professionnel!!!
Een paar dagen terug kreeg ik opeens een super geweldig mailtje dat ik een van de 3 winnaressen van dit prachtige Steampod pakket twv €240! :O
Helemaal extreem blij met deze prijs! L'Oréal Professionnel is echt mijn favoriete merk als het gaat om mijn haar en verzorging ervan.

Mijn huidige haar verzorgingsproducten
L'Oréal Professionnel - Intense Repair masker - 500ml
L'Oréal Professionnel - Intense Repair Shampoo - 1500ml
L'Oréal Professionnel - Mythic oil - 125ml
L'Oréal Professionnel - Vitamino Color conditioner - 750ml

Ik beantwoord even 2 vragen voor als je die al dacht
 1.Waarom van die mega grote flessen?
Dit zijn kappers formaten en dit is echt veel goedkoper dan de kleine verpakkingen
2. Waarom Vitamino color, je hebt toch geen gekleurd haar?
Nee, ik kleur mijn haar nooit maar dit is de enige 750ml fles voor conditioner die ze in mijn dichtstbijzijnde kapperswinkel verkopen. Het ruikt trouwens super lekker!

Ja, ik ben dus al helemaal fan van hun merk, deze prijs komt in goede handen terecht!

Zwaar pakket!
Gisteren kreeg ik het pakje binnen. Gelijk foto's maken natuurlijk, maar het daglicht gisteren middag binnen werkte niet echt mee, dus maar in de wind en kou naar buiten! 
"Because its worth it."

Dankjewel!
Dit mooie stijlvolle kaartje zat erbij. Dankjewel, ik ben er super blij mee!
Dit kaartje bewaar ik :) altijd leuk om terug te lezen!

Styling producten
Deze super strakke en mooie producten zaten in de kleinere doos:
L'Oréal Professionnel Steampod - Rich replenishing smoothing cream - 200ml
L'Oréal Professionnel Steampod - Protective smoothing serum - 50ml
L'Oréal Professionnel Steampod -  replenishing smoothing cream - 200ml
De producten ruiken heel luxe en vol klasse! echt heerlijk!

L'Oréal Professionnel & Rowenta Salon - Steampod 
Een prachtige doos met magnetische sluiting en van sterk luxe karton gemaakt. Heel handig om deze Steampod in te bewaren!

Zeer zeker nodig!
Een mooi papier met info over de Steampod en producten.
En de onmisbare handleiding! Voor gebruik ga ik deze eerst helemaal door lezen.
Na dat horror filmpje over dat meisje die haar haar eraf stijlde, lees ik voortaan alle gebruiksaanwijzingen van producten voor mijn haar! ;)
Dit is trouwens ook wel echt een apart apparaat waar je echt de gebruiksaanwijzing van moet lezen!

Steamy goodness!
Wat is dit een prachtig mooi apparaat! Heel mooi diep zwart en een prachtig design! Het is een stijltang waarbij eerst je haar wordt gestoomd, daarna gekamd en daarna gestijld. De kam is uitneembaar en de stijlplaten zitten lichtjes los zodat ze makkelijk mee bewegen. Ook zie je dat mooie bolle ding liggen, dat is waar je het water in doet waarmee je haar gestoomd word. Ik ben verliefd! Ik kan er meer nog niet over vertellen maar ik ga binnenkort aan de gang met deze prachtige steampod! Ik kan niet wachten!

Dankjewel!
Ik wil L'Oréal Professionnel heel erg bedanken voor deze prachtige prijs. Ik ben erg benieuwd naar het effect van de Steampod op mijn haar.
Mijn haar is mijn alles, als mijn haar goed zit dan kan ik de hele wereld aan(dus ook zonder make-up op)
Dit allemaal door jullie prachtige producten!